Dimecres, 24 De Maig De 2017

09/11/2016

Contractació en pràctiques de joves

El Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya ens ha concedit un ajut per la contractació d'un jove en pràctiques beneficiari del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

Els requisits necessaris són tenir entre 16 i 30 anys, amb titulació universitària o cicle formatiu de grau mig o superior, estar inscrits al Programa de Garantia Juvenil i demandants d'ocupació al SOC.

Els interessats heu de portar un currículum vitae juntament amb la documentació acreditativa que es compleixen els requisits, com a molt tard el divendres 11 de novembre.

Al següent enllaç trobareu més informació o sinó podeu passar per les oficines de l'Ajuntament en horari d'atenció al públic.