Dijous, 23 De Novembre De 2017

SERÒS ACOLLIRÀ EL 7 D'OCTUBRE EL I PARTICAMP DE CATALUNYA

Joves, professionals i responsables polítics debatran i intercanviaran experiències sobre participació juvenil

Seròs serà el primer PartiCamp de Catalunya i serà l´únic que se celebrarà en un municipi menor de 5.000 habitants. Per aquest motiu, el grup motor que l'organitza fa una crida a joves i persones que treballen amb i per als joves (tècnics/es i dinamitzadors/es de Joventut, docents, educadors/es...) per tal que omplin el Casal de Seròs el matí del dissabte 7 d'octubre.

Els i les joves que hi vulguin participar no és necessari que estiguin vinculats a cap entitat juvenil, sinó que es busquen persones inquietes que pensin que la dinamització juvenil és una forma d'intervenció socioeducativa que permet fomentar la participació i l'aporderament de la gent jove, que creguin que la participació és un dret. En definitiva, persones amb coses a dir i ganes d'aprendre i compartir.

Serà un espai on el protagonisme el tindran les persones assistents, que seran qui proposaran els temes a tractar en petits grups de debat.

Oberta la inscripció a través del portal E-Joventut: http://ejoventut.gencat.cat/ca/formularis/particamp-seros/index.html

L'organització va a càrrec de l'Agència Catalana de la Joventut, l'Associació de Joves de Seròs, el Consell Comarcal del Segrià, el moviment Munixic de regidors/es de joventut, l'Ajuntament de Seròs i l'Associació Ancesa Jove.

Apunta't ens ho passarem bé!