Dilluns, 22 De Octubre De 2018

12/02/2018

L'AJUNTAMENT DE SERÒS I EL CONSELL COMARCAL DEL SEGRIÀ PORTEN A L'INSTITUT L´OBRA "NO EM RATLLIS!!!"

Fins a 120 alumnes de 1r i 2n d'ESO han pogut gaudir de la representació de l´obra "No em ratllis!!!".

La companyia que representa "No em ratllis!!!" són Teatracció, una ONG de caràcter cultural i sense ànim de lucre que està constituïda per professionals vinculats als àmbits del teatre i l´educació. Teatracció està especialitzada en el teatre d'intervenció social encaminat a la prevenció de conductes de risc.

A "No em ratllis!!!" es representen les vivències, pensaments i records de tres joves en el moment de decidir què fer en el seu temps lliure. En el recorregut argumental es fa referència al consum i al no consum de diverses drogues que són a l'abast dels joves, així com les conductes de risc associades.

Després de la funció, l'activitat s'arrodoneix amb un debat amb els joves que assisteixen a la representació, ja que el seu contingut provoca la reflexió. Els persontages comenten d'una manera oberta les conseqüències de les actituds preses i plantegen interrogants als espectadors.