Dimarts, 20 De Novembre De 2018

29/06/2018

VISITA DE LA CONSELLERA D'AGRICULTURA, TERESA JORDÀ, A SERÒS

La consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, va visitar ahir una plantació d'arbres fruiters al nostre municipi propietat de l'explotació frutícola SAT BEPA.

Va aprofitar per a escoltar quina és la situació del sector de la fruita dolça i també va donar els primers resultats del Pla de control de la cadena alimentària, que s'ha dirigit a la campanya 2017 de fruita de pinyol, acompanyada del director general d'Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries, Carmel Mòdol i el subdirector, Joan Gòdia.

Van acabar la visita amb una reunió a la sala de plens de l'Ajuntament amb els regidors de la corporació, representants de la sectorial de la fruita dolça de JARC i d'Unió de Pagesos i representants d'AFRUCAT i ERUCAT.

Per finalitzar va signar al llibre d'honor de la corporació.